Voorbereidingen - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van Team 102 Straatman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Sleeuwijk, Nederland van Team 102 Straatman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Team 102

18 November 2017 | Nederland, Sleeuwijk

Wie zijn wij en wat gaan we doen ?
Ik ben Hans Straatman en de mede avonturier is mijn zoon Tijs. Wij gaan voor 3FM Serious Request naar de Noordkaap. Samen vormen wij Team-102 van de Noordkaap Challenge 2017.
De Noordkaap Challenge gaat 8 december van start vanaf het Mediapark in Hilversum. Woensdag 20 december eindigt het avontuur bij het Glazenhuis in Apeldoorn.
Begin van het jaar hebben we ons aangemeld voor dit avontuur.
Enkele maanden geleden zijn de voorbereidingen gestart: Onze teamwebsite van de Noordkaap challenge aangemaakt ( https://kominactie.3fm.nl/actie/team-102-de-straatmannen) en gestart met de fondsen werving.
Vandaag in onze auto - BMW X3 uit 2007 - op vloeistoffen gecontroleerd bij BMW specialist Gerrit Jonkers in Waardenburg. De koelvloeistof is gecontroleerd, moet -40 C aankunnen, potje voor de stuurbekrachtiging bijgevuld en sneeuwkettingen gereserveerd. Het brandstoffilter is in maart uit voorzorg vervangen dus dat is niet meer nodig.
De winterbanden zitten er ook al onder.
Voor komende week:
- Ruitenwisservloeistof tot -60C inslaan.
- Wat te doen met Foto en video apparatuur en kleding.
- Zaterdag 25 November: Meet&Greet met alle Noordkaap teams in Zandvoort, incl bestickering van de auto's.

• 18 November 2017 - 19:14

Petra:

Goed bezig hoor schat

• 18 November 2017 - 19:25

Betty Straatman:

We gaan je volgen. Succes!

• 28 November 2017 - 11:16

Bert:

Hans (en Tijs)

heel veel plezier, succes met jullie challenge.
    (leuk hoor, zo'n uitdaging)

Grtjs Bert

• 28 November 2017 - 11:34

Peet En Tiny:

Heel veel succes met dit geweldige avontuur